Subject: Re: Maailmanäitus 2025 Osakas
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Liisa Pakosta"
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 16:56:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Liisa

Meie maikuu äridelegatsiooni reisiplaanid Jaapanisse hakkavad vaikselt
selginema.

EIS on täna saanud avaldusi 8-lt IT- ja targa linna valdkonna ettevõttelt,
kes on avaldanud soovi missiooniga liituda. Pikendasime avalduste tähtaega
eelseisva reedeni ja võimalik, et neid tuleb veel juurde.

Lisaks ettevõtetele on delegatsioonis kaks IME esindajat (mina ja meie
nõukogu esimees Ege Devon) kaks EIS-i esindajat ja üks ITL-i esindaja.

Osakas on plaanis 21.05 Eesti Ärifoorum, kuhu programmi ootaks ka teie
esinemist, samuti mitmete riikide paviljonide ning teemanädala sündmuste
külastused (täpsem programm on selgumisel).

Tokyos on kokku lepitud Saison Technology
<https://www.saison-technology.com/en/company/history>  peakorteri
külastus (Jaapani üks suuremaid IT ettevõtteid, kelle klientideks on
suured tööstused nagu Yamaha, Toyota aga ka Eestis Tartu linn, Ida-Tallinn
Keskhaigla ja Statistikaamet) ning muid kohtumisi, mida valmistab ette
EIS.

Meil on tehtud Estraveli abil grupibroneeringud kindlate lennuhindadega
(1420.-) Finnairiga (Tallinn – Osaka,  Tokyo - Tallinn) eeldusel, et
ostame need välja 14.02.

Siin <https://www.missionestonia.com/osaka-missioon-mai-2025>  on infoks
täpsem reisi pakkumine ja ajakava äridelegatsioonile.

Mul on mõned küsimused, mis vajaksid vastuseid:

1.	Kas te soovite meie lendude broneeringuid kasutada või plaanite
reisida omal käel?
2.	Kas soovite kasutada majutuse broneeringuid samades hotellides
koos äridelegatsiooniga?
3.	Mitu inimest oleks teiega kaasa reisimas?
4.	Kas teil on mingeid lisasoove või tingimusi reisi planeerimisel?

Oleksin tänulik, kui saaksin neile küsimustele vastused esmapäevaks 10.02.

Lugupidamisega,

Andres Kask

Member of The Board

+372 5016508  <https://www.linkedin.com/in/andres-kask/>

 <https://www.missionestonia.com/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Date: Thursday, 3. October 2024 at 17:27
To: [email-masked] <[email-masked]>, [email-masked]
<[email-masked]>
Subject: Maailmanäitus 2025 Osakas

Austatud minister Liisa Pakosta

Pöördun Teie poole sihtasutuse IME (International Mission Estonia
<https://www.missionestonia.com/> ) nimel. Meie sihtasutus on loodud Eesti
ettevõtetele ja organisatsioonidele ühismissioonide korraldamiseks
maailmanäitustele ja teistele üleilmsetele suursündmustele.

Kuna riik eelseisval maailmanäitusel ametlikult Osaka Expol ei osale,
oleme võtnud enda südame asjaks korraldada Osakasse kaks nädala pikkust
missiooni. Missiooniga liitumisest on olnud juttu Eesti Teadusagentuuriga,
teiste ministeeriumidega ning mitmete erialaorganisatsioonidega.

Panen meiliga kaasa kaks missiooniprojekti, mis annavad aimu meie
algsetest plaanidest. Eelkõige olete oodatud maikuu missioonile, mis
haakub Teie valdkonnaga.

Selle kirja eesmärk on Teid meie planeeritavatest missioonidest aegsasti
informeerida ning loota Teie igakülgsele koostööle ning kutsuda üles meie
missioonidega ühinema. Koos EISA-ga planeeritav Eesti äriüritus
maailmanäitusel vajaks teemanädala valdkonna ministri kohalolekut ning
ettevõtete toetamist teistel sündmustel ja kohtumistel. Eesti digiminister
võiks olla üheks esinejaks digivaldkonna kõrgetasemelisel rahvusvahelisel
konverentsil, mida korraldaja on planeerimas.

Soovin Teile kõike head!

Andres Kask

Juhatuse liige

+372 5016508

 <http://missionestonia.com/>